onsdag 21. mai 2008

Da er vi i gang!

Egentlig har jeg alltid undret meg over at folk har tid/ lyst / tørr (velg det som passer) å legge ut seg selv og sine skriverier ut på en nettet. Jeg har ofte blitt forbløffet over den ganske så rå og agressive kommentarkulturen som hersker på nettet generelt, og vegret meg for å delta på denne arenaen.

Men - i dag fikk jeg faktisk lyst å starte opp en blogg selv. Kanskje mest av alt for å lære meg å formulere meg bedre, skrive ned tankene og meningene mine, for utvilke skiftspråket mitt utover kjedelig teknisk jobbspråk. Og kanskje for å lære meg selv bedre å kjenne.

I utgangspunktet har jeg lyst til å skrive om det som opptar meg - enten det er faglig, kulturelt eller politisk, eller om det har med opplevelser generelt å gjøre.

Så får vi se hvordan det går?

Så da er vi i gang da.

1 kommentar:

Anonym sa...

Test