fredag 8. mars 2013

Er det første april i dag...?

...var det første jeg tenkte når jeg sjekket e-posten min i dag:


From: Project Manager
Sent: 8. mars 2013 08:48
To: fg_Project Dagny
Subject: Project name change from Dagny to Gina Krog

 The Ministry of Oil & Energy has decided that the name of our project/field will change from Dagny to Gina Krog. The minister will announce this later today related to the International Women’s day 8th of March. Gina Krog is known for her work for female’s rights and voting rights for women. The new name is valid from today. We need to come back later on how it is implemented in the various databases, documents, etc.


Nei, det er ikke 1. april. Det er 8. mars. Selve kvinnedagen.

Går vel mye ut på det samme tenker jeg.  Selve dagen hvor sinte kvinner bruker kreftene på å grave seg dypere ned i offergraven. Mens jeg må bruke tiden min på å passe sønnen min....

Gratulerer med dagen.

Ingen kommentarer: