fredag 26. september 2008

Av og til...

...så skjer det ting som gjør at du får tilbake troen på den mentale helsetilstanden til unge mennesker i dette landet. I tilfellet jeg snakker om vil jeg nesten gå så langt som å si at jeg har fått ny tiltro til hele menneskeheten.

Det har i alle fall reddet min musikalske helsetilstand!

Tilfellet jeg snakker om er at frisk norsk ungdom egenhendig har fått fjernet den "ulåta" "All summer long" til den fryktelige Kid Rock fra lufta på P3!

At så mange folk helt på eget initiativ har klaget på denne ulyden som var satt opp på P3s spilleliste er hverken mer eller mindre fantastisk.

Etter å ha mottatt bemerkelsesverdig mye tyn for ulåta satt P2 opp en poll på nettet der man kunne være med å stemme ut "ulåta".

80% stemte for å få ulåta bort fra eteren for all framtid. Jeg sier ikke mer.

Men: når jeg tenker etter, så må det jo finnes folk i P3-redaksjonen som er så usannsynlig ute av sync med virkeligheten at de klarte å sette opp denne ulåta på spillelisten i utgangspunktet.

Dette er ting vi nå må huske på inå i all gleden og euforien. At det fortsatt finnes veldig syke mennesker blant oss. Som kanskje er naboen din.

Ingen kommentarer: